Aduyai Kawanku .. ~

Saturday 31 March 2012

MTAQ ..

Salam semua.. Wahh.. penat betul aku hari nie.. ehehe.. sorry, lupa nak bagitau kat blog aku.. :) sebenarnya, minggu nie ada satu majlis terbesar yang diadakan di sekolah aku.. iaitu MTAQ (Majlis Tadarus Al-Quran) peringkat daerah baram.. so,sekolah aku dipilh sebagai penganjur .. apa lagi, khidmat kami2 nie yang diperlukan.. ^^ punyalah banyak tugas nak dibuat.. semuanya buat aku jadi bingung.. =.=

Dari hari Jumaat pagi, aku menolong menghias backdrop stage kat dewan sekolah.. ^^ kesian juga, tengok kawan perlukan pertolongan.. dah tu, cg aku pula nakkan khidmat kami untuk buat banner bagi minggu bahasa untuk next week.. aihh.. lagi buat kami spoil..

Ok.. Jadi, aku sempat juga tolong buat acuan perkataan tu.. adehh.. memang kelam kabut juga... ^^ k.. petang jumaat tu, aku sempat datang ke sekolah tolong cg2 lha.. lepas tu, aku sempat tolong kat bilik PA system.. ^^

Pagi nie, aku mengenakan baju kurung berwarna hijau.. hehehe... tiba aku di sekolah, semua tengok aku.. Errkk, pesal pulak nie??? huhuhuhu... aku terus menuju ke bilik mesyuarat.. kemudian, aku cakap "bagus keluar jer.. " kat kawan aku.. Dia angguk kepala... Kebetulan line clear.. Kitaorang pn keluar dengan senyap.. tetiba : "Haa.. Kat sini korang rupanya.. meh tolong cg.. " Aduhh.. Hancus2... Baru nak berniat pergi ke dewan, dah d suruh buat kerja.. Rupa2nya, cg tu suruh aku n kawan aku jadi juri penjaga masa bagi tilawah.. wow... seumur hidup aku, ini first time tau.. huhuhu.. xpe lha, dapat juga pengalaman..

Yang best, lepas jadi juri.. Aku pergi ke dewan.. kebetulan, aku terserempak dengan cg aku.. dia slumber cakap : "sorang macam YUNA.. sorang lagi cam NAJWA.. yang nie pulak (ditujukan kat aku) cam ANA RAFFALI.. " cheh.. cg nie.. saja jer nak sakitkan hati...hehehe.. aku toleh kiri.. woww... sorang lelaki.. pergghh.. memang class.. pakej ok.. wakaka.. bukan nak menggatai k.. :p

Ok.. Pastu, upacara penutupan.. Ada persembahan nasyid dari sekolah.. pulang tu,aku masih terserempak dia lagi.. warrgghhh... nak gila jer aku nie... hehehe... control jer lha...

nie photo :